امام‌جمعه پارسیان: افراطی‌گری در بحث الحاق پارسیان نتیجه نمی‌دهد/ از لفظ«گاوبندی» استفاده نکنید!

 

امام‌جمعه پارسیان:

اما‌م‌جمعه پارسیان گفت: عده‌ای که خودشان را نماینده مردم معرفی می‌کنند، باید حد ومرز خود را بدانند، زیرا صبر مردم حد واندازه‌ای دارد و قطعا اجازه نخواهند داد عده‌ای با افراطی‌گری در بحث‌های الحاق وصنایع انرژی بر با تومار و امضاهای کاذب اذهان را درگیر کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری  پارسیان، حجه […]

1232 افراطی‌گری در بحث الحاق پارسیان نتیجه نمی‌دهد/ از لفظ«گاوبندی» استفاده نکنید!

اما‌م‌جمعه پارسیان گفت: عده‌ای که خودشان را نماینده مردم معرفی می‌کنند، باید حد ومرز خود را بدانند، زیرا صبر مردم حد واندازه‌ای دارد و قطعا اجازه نخواهند داد عده‌ای با افراطی‌گری در بحث‌های الحاق وصنایع انرژی بر با تومار و امضاهای کاذب اذهان را درگیر کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری  پارسیان، حجه الاسلام میرزائی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه پارسیان  شهادت امام هادی(ع) را تسلیت گفت ودرخصوص روز معلم با تبریک این روز به همه معلم‌ها، اظهار کرد: شهید مطهری عامل بیداری دین در عرصه اجتماعی است.

وی با گرامیداشت سالروز تاسیس و تشکیل بسیج سازندگی، افزود: وظیفه آنها خدمت رسانی در قالب‌های مختلف برای مناطق محروم است.

امام جمعه پارسیان در کلامی نسبت به برخی حرکت‌های خود سرانه در شهرستان افزود: عده‌ای اندک برخلاف خواسته‌های مردمی قدم بر می‌دارند و در مقابل قانون و نظام می‌ایستند و خود را نماینده مردم قلمداد می‌کنند و با حضور هر مقام ارشد از دولت در مرکز استان با نوشتن تومار و پلاکارد  سعی بر متشنج کردن افکار عمومی دارند.

حجت‌الاسلام میرزائی ادامه داد: این افراد باید حد ومرز خود را بدانند، زیرا صبر مردم حد واندازه‌ای دارد و قطعا اجازه نخواهند داد عده‌ای با افراطی‌گری در بحث‌های الحاق وصنایع انرژی بر با تومار و امضاهای کاذب اذهان را درگیر کنند.

وی تاکید کرد: اگر آنها خود را نماینده و قیم مردم می‌دانند، چرا از وضع بیکاری جوانان و آمارهای سرقت در شهرستان که تماما بر اثر بیکاری است، سخن نمی‌گویند وحرکتی یا صحبتی به میان نمی آورند.

میرزایی خطاب به استاندار ومسئولین بیان کرد: اجازه افراطی‌گری را ندهید که عده‌ای از طرف مردم سخن بگویند ومانع رشد اقتصادی در منطقه شوند.

امام‌جمعه پارسیان همچنین دررابطه با نام پارسیان، اظهار کرد: افرادی بدنبال بازگشت نام شهرستان پارسیان به نام قبلی(گاوبندی) هستند که دراین خصوص نیز باید گفت که تغییر نام این شهرستان به پارسیان، با خواسته و میل  باطنی همه مردم و با حضور ریاست محترم جمهور قبل بوده و پارسیان در کنار خلیج همیشگی فارس، پارسیان باقی خواهد ماند.

وی در پایان خطاب به کسانی که مایل به تغییر نام فرزندان خود به فاطمه و زهرا هستند، گفت: این افراد می‌توانند به اداره ثبت احوال واسناد شهرستان تا تاریخ ۲۲ اردیبهشت  مراجعه کنند.