امام جمعه پارسيان:دستگاه دیپلماسی در برابر اسارت علمای شیعه سکوت نکند/مسئولین نسبت به بی عفتی ها بی تفاوت نباشند

امام جمعه پارسیان با اشاره به اسارت علمای شیعه در کشورهای بحرین،نیجریه وعربستان گفت:دستگاه دیپلماسی کشور در برابر این اسارت ساکت نباشد  وبرای آزادی آنها اقدام کند.
میرزایی-۴۰۰۰۹۸-2

به گزارش پايگاه خبري پارسيان خبر؛حجت الاسلام ميرزايي امام جمعه شهرستان در خطبه هاي اين هفته نمازجمعه با دعوت مردم به تقوای الهی و با اشاره به حدیثی از امام حسن عسگری علیه السلام گفت:کسی که مقید باشد و به واجباتش عمل کرده و محرمات را ترک کرده با ورع ترین، عابدترین،زاهدترین و با کوشش ترین مردم در راه اطاعت الهی است.

 

حجت الاسلام میرزایی 17 دی ماه سالروز اجراي توطئه استعماری حذف حجاب را تلخ ترین حادثه تاریخ معاصر کشور دانست و یادآور شد:تأسف از این که شاه یک مملکت برای خوش رقصی در مقابل استکبار با تمام توان به ارزش های اسلامی و دینی حمله ور شود و در اجراي آن حتی از کشتار مردم و زنانی که حاضر به بی عفتی نبودند کوتاهی نکند.

 

 

امام جمعه شهرستان با انتقاد از وضیت پوشش برخی از بانوان تأکید داشت:جامعه اسلامی اعم از مردم و مسئولین نباید نسبت به بد حجابی ها بی تفاوت باشند.

 

وی با انتقاد از بخشدار شهرکوشکنار واداره گردشگری شهرستان،ناهنجاری های پیش آمده در بندر تبن را یک نوع بی عفتی دانست وافزود:چرا بعد ازچند روز یک مسئول برای پیگیری این معضل فرهنگی وارد میدان نمی شود.

 

رئیس شورای فرهنگی شهرستان حجاب را حکم خدا دانست و آن را از احکام ضروری دین شمرد که نباید کسی برآن بی تفاوت باشد.

 

حجت الاسلام میرزایی از اقدام مناسب دستگاه قضایی،نیروی انتظامی و بسیج و سپاه برای امن کردن محیط سالم برای تفریح مردم تشکر و قدردانی کرد.

 

خطیب نمازجمعه پارسیان با اشاره به حضور آحاد مردم در تجمع نهم دی ماه از زیر سوال بردن سخنران این مراسم که توسط سپاه دعوت شده بود تعجب کرد و گفت :مگر سخنران مراسم نهم دی چه مطلبی گفته که برخی ناراحت شدند؟مگر نه این که از ارزش ها و جریان دفاع از ولایت گفت و بر آن تاکید کرد؟

 

 

وی با اشاره به قیام 19 دی توسط مردم قم در سال 56 ، این قیام را از عوامل موثر درپیروزی انقلاب اسلامی دانست و پیام آن را آماده بودن مردم برای دفاع از رهبری و مراجع و روحانیت دانست و اقدام به موقع توسط مردم دشمن را به خاک ذلت نشاند.

 

 

امام جمعه شهرستان شهادت شهید هسته ای احمدی روشن را هموار ساختن مسیر مبارزه با دشمنان انقلاب دانست و تصريح كرد: هزاران احمدی روشن ، انقلاب اسلامی را برای رسیدن به قله عزت و استقلال همراهی و محافظت می کند.

 

حجت الاسلام میرزایی شهادت شیخ نمر این مجاهد ماندگار را گامی برای اضمحلال سعودی دانست و از دستگاه دیپلماسی کشور خواست ساکت ننشیند و پرونده شیخ زکزاکی، شیخ علی سلمان و شیخ عیسی قاسم را پیگیری نماید.

 

وی نقش هیئت های ورزشی را در پیشرفت ورزش شهرستان مهم دانست و از عملکرد اداره ورزش و جوانان به جهت ساماندهی هیئت های ورزشی و نظارت بر اماکن ورزشی قدردانی کرد.