خطیب نماز جمعه پارسيان: با برگزاري تئاتر با مضمون غربي، به شدت برخورد مي شود/ نسل كشي در ميانمار، هراس از اتحاد مسلمين است

خطیب نماز جمعه پارسيان با اشاره به برگزاری تئاتری ضد ارزشی در شهرستان اظهار کرد: با برگزاري تئاتر با مضمون غربي به شدت برخورد مي کنیم.

به گزارش پايگاه خبري پارسيان خبر؛ حجت الاسلام ميرزايي امام جمعه شهرستان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه پارسيان، با تبریک ٢٤ ذی الحجه و روز مباهله گفت: مباهله پیامبر و اهل بیت(ع) نشانه عزت مسلمین است و این عزت تا قیامت می ماند چرا که خداوند وعده داده است که “لیظهره علی الدین کله و لو کره المشرکون”.

 

ميرزايي با اشاره به جنایت و نسل كشي مسلمانان در میانمار، اظهار كرد: اگر همه مسلمانان زیر پرچم توحید علیه ظلم فریاد بزنند هیچ ظالمی نمی تواند علیه اسلام و بشریت ظلم کند.

 

وي با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جنایات میانمار و تأکید معظم له به دروغ بودن ادعای حقوق بشری، تصريح كرد: دشمنان اسلام از وحدت امت اسلامی در هراس هستند و می دانند در صورت اتحاد اسلامی نمی توانند به مقاصد خود برای چپاول مسلمانان اقدام کنند.

 

امام جمعه پارسيان، در ادامه با اشاره به سالگرد کشتار بی رحمانه صبرا و شتیلا توسط رژیم غاصب صهیونیستی گفت: همین فاجعه به تنهایی کافی بود تا پرده از چهره سياه و ماهیت پلید صهیونیستی بردارد.

 

خطيب نماز جمعه پارسيان با اشاره به دیدار اعضای دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام با مقام معظم رهبری و تذکر معظم له به این که در مجمع باید تفکرات انقلابی حاکم باشد و هیچ مصوبه و موضع گیری نباید متفاوت با مبانی اصلی انقلاب باشد، گفت: تشخیص مصلحت نظام در فرآیند مدیریتی کشور نقش مهمی دارد و تأکيد رهبر معظم انفلاب،بر روحیه انقلابی هم، دلالت بر این مهم دارد.

 

حجت الاسلام ميرزايي با اشاره به ٢٥ ذی الحجه و سالروز نزول سوره هل اتی در شان اهل بیت پیامبر(ص) و روز خانواده گفت: خانواده پایه اصلی در جامعه است، اگر سالم باشد بقیه ارکان جامعه نیز به سلامت هستند.

 

وی با یادآوری کلام مقام معظم رهبری در خصوص احساس وظیفه کردن نهادهای فرهنگی نسبت به مروجین اباحی گری  و بی ارزش جلوه دادن نهاد خانواده از اجرا نمایش تئاتری که موجب اعتراض متدینین و مسئولین انقلابی شد، انتقاد کرد.

 

وی با اشاره به سخنراني رهبر معظم انقلاب، در فروردین سال نود و سه و تأکید ایشان بر این که عده ای لذت جویی را یک امر مطلوب دانسته و هر چه مایه لذت کسی باشد را مباح می دانند، که در مقابل آنها نباید بی تفاوت ماند، گفت: اگر پخش تئاتر موجب اباحی گری و ترویج فرهنگ مضمحل غربی و ویرانگر پایه های خانواده  باشد به شدت محکوم و برخود می گردد.

 

امام جمعه پارسيان با تسلیت ماه محرم و آغاز اين ماه حزن و اندوه در هفته آینده، عنوان كرد: محرم شروع حرکتی برای براندازی نظامي فاسد بود که با الگو گیری از آن، انقلاب اسلامی طومار ظلمت و تاریکی را از این کشور خارج کرد كه اين ماه، در فرهنگ اسلامی یک تاریخ زنده است و جریان دارد.

 

خطيب نماز جمعه پارسيان با یادآوری شروع سال تحصیلی جدید و جشن عاطفه ها توسط کمیته امداد امام(ره) گفت: ٣٨٠ هزار نفر دانش آموز و دانشجو در این جشن ذی نفع هستند که با کمک مردم هیچ انسدادی در رشد استعداد دانش آموزان و دانشجویان محروم در این کشور اتفاق نمی افتد.