امام جمعه پارسيان: ديپلماسي كشور اجازه تحقير ملت ايران در برابر آمريكا را ندهد/قاچاق كالا در مناطق ساحلي نگران كننده است

امام جمعه پارسيان با اشاره به تحريم هاي مجدد آمريكا عليه جمهوري اسلامي ايران اظهار كرد: مسئولان ديپلماسي در برابر تحريم ها واكنش نشان دهند و نگذارند ملت ايران در برابر آمريكا تحقير شود.

به گزارش پايگاه خبري پارسيان خبر؛ حجت الاسلام ميرزايي، امام جمعه شهرستان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه، با اشاره به آغاز دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع) گفت: بازخوانی معارف اهل بیت(ع)خصوصاً سیره رضوی برای احیاي سبک زندگی اسلامی و ترویج فرهنگ ناب در کشور ضروری می باشد.

امام جمعه پارسيان با محکوم کردن جنایات اخیر رژيم صهیونیستی در ادامه خباثت های یهودی سازی قدس شریف و هتک حرمت مسجد الاقصی به عنوان اولین قبله مسلمانان اظهار كرد: اعلام انزجار از اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی توسط علما و اندیشمندان و ملت مسلمان با وجود آتش افروزي جبهه استکبار در منطقه و گرفتار کردن کشورها و ملتهای مسلمان به فتنه تکفیر و جنگ های نیابتی، همواره قدس شریف مسأله اول جهان اسلام است و تا محو کامل اسرائیل و غده سرطانی مبارزه و مقاومت ادامه خواهد داشت.

ميرزايي به تصویب تحریم های اخیر در مجالس آمریکا و نقض صریح برجام به بهانه های تکراری تصريح كرد: این تحریم ها نشان داد با وجود امتیاز هایی که در برجام پرداخت شد اما روز به روز تحریم های جدید و بزرگتری علیه ایران اسلامی ایجاد کردند.

وی با تأکید بر وظیفه مهم دولت و هیئت نظارت بر برجام ادامه داد:نگذارید ملت بزرگ ایران با این همه سوابق درخشان در عرصه های عزتمندانه توسط آمریکا تحقیر شود و واکنش جدی بالاتر از فشار ایمیلی و توییتری انجام گردد.

خطيب نماز جمعه پارسيان افزود: راه حل این موضوع آن است که دشمن را باید خلع سلاح کرد تا بداند تحریم ها هیچ اثری در روند و ثبات نظام اسلامی ندارد.

حجت الاسلام ميرزايي با اشاره به مقاومت ملت ايران در برابر تحريم هاي ظالمانه اظهار كرد: آمریکا باید بداند ملت ایران از تحریم هراسی ندارد ولی متأسفانه عده ای مردم را از تحریم و فشار آمریکا می ترسانند.

امام جمعه پارسيان راه حل نهایی را گوش به فرمان مقام معظم رهبري و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی عنوان كرد و گفت: آمریکا عملاً بداند که تحریم دیگر عاملی برای بی ثباتی ایران نیست.

وي با اشاره به هفته بزرگداشت نماز جمعه به عنوان وعده گاه پیروان مکتب امام و ولایت تصريح كرد: از ابتدای انقلاب و برگزاری نماز جمعه در کشور دشمنان و غرب زدگان سست ایمان، ناراحت بودند و نمونه این دشمنی شهادت چهار امام جمعه در محراب و عملیات تروریستی در نماز جمعه تهران بوده است.

خطيب نماز جمعه پارسيان از تاثیر فوق العاده نمازجمعه، خصوصاً در قشر جوان و نخبه کشور اعلام و از زحمات ستاد نمازجمعه شهرستان قدرداني کرد.

ميرزايي با تبریک 6 مرداد و روز کارافرینی و آموزش های فنی و حرفه ای عنوان كرد: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، همه مسئولان برای کارآفرینی و زدودن موانع آن، با وجود زمینه اشتغال در منطقه خدمتگزاري كنند.

وی 11 مرداد سالروز شهادت شیخ فضل الله را روز عبرت آمیزی دانست و در تبیین عوامل شکست مشروطه از قول مقام معظم رهبری بيان كرد: هر جا نخبگان جامعه به وظیفه خود در قبال کشور عمل نکنند و از دسیسه های دشمن غافل گردند، حادثه شکست مشروطه تکرار می شود.

امام جمعه پارسيان قاچاق كالا را فلج كننده توليد داخلي دانست و خاطر نشان كرد: قاچاق کالا در مسیر کلندون و مناطق ساحلی نگران کننده است و مسئولان مربوطه پیگیر و نظارت جدی را ادامه دهند.