امام جمعه پارسيان: ردپاي صهيونيسم در اخراج مسلمانان از ميانمار وجود دارد/استاندار هرمزگان مجوز استقرار برخي ادارات در پارسيان را صادر كند

امام جمعه پارسيان با اشاره به اخراج مسلمانان در ميانمار اظهار كرد: ردپاي صهيونيسم در اخراج مسلمانان از ميانمار وجود دارد.

به گزارش پايگاه خبري پارسيان خبر؛ حجت الاسلام میرزایی امام جمعه پارسيان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه پارسيان، با تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: اولین درس کربلا هدایت و بصیرت است و نامه امام به مردم بصره، این پیام را به روشنی می رساند که درس عاشورا ، درس بصیرت افزايي است.

میرزایی با اشاره به تشییع با شکوه پيكر شهید حججی گفت: بسیاری از مردم دنبال رازی بودند که شهید حجحی را در دلها قرار داد و مقام معظم رهبری با تأکید بر چهار خصوصیت
اخلاص، نیت خوب، به موقع حرکت کردن و نیاز جامعه به این گونه شهادت ها، پاسخ ان را دادند.

وی ادامه داد: شهید حججي با شجاعت کربلایی، کلام امام را تفسیر کرد که مرگ با عزت از زندگی با ذلت بهتر است و در مقابل دشمن جگر خوار سر تعظيم فرود نياورد.

امام جمعه پارسيان با اشاره به حوادث میانمار، عنوان كرد: نحوه برخورد با مسلمانان در میانمار و اخراج آنها از سرزمینشان نشان از رد پای صهیونیست ها دارد و لذا مسلمانان میانمار نباید اولویت خود را ترک سرزمینشان قرار دهند چرا که تضمینی برای بازگشت آنها با توجه به ماهیت نژاد پرستانه آنها مانند صهیونیسم وجود ندارد.

ميرزايي ادامه داد: بعد از شکست پروژه تکفیری ها و احساس خطر برای رژیم صهیونیستی، پروژه میانمار و اقلیم کردستان را راه اندازی کردند و جدا سازی اقلیم کردستان نشان داد که دشمن نمی خواهد بحران در منطقه تمام شود چرا که به دنبال حاشیه امن برای صهیونیسم است.

 

وی از استاندار جدید برای استقرار برخی اداراتی که در پارسیان وجود ندارد درخواست صدور مجوز و همكاري را کرد و پيگيري موضوع را از مسئولان شهرستاني خواستار شد.