امام جمعه پارسيان: پيام سفيران امام رضا(ع) مقاومت در برابر استكبار است/مسئولان، قرارگاه خاتم را در ساخت بزرگترين اسكله صنعتي ياري كنند

امام جمعه پارسيان با اشاره به ورود سفيران امام رضا(ع) به شهرستان و آثار معنوي آن، اظهار كرد: پيام سفيران امام رضا(ع) مقاومت در برابر استكبار است.


به گزارش پايگاه خبري پارسيان خبر؛ حجت الاسلام هادي ميرزايي، امام جمعه شهرستان پارسیان درخطبه هاي اين هفته نماز جمعه با تبریک میلاد با سعادت امام رضا(ع)، ورود کاروان زیر سایه خورشید به پارسیان را موجب تأثیر گذاری معنوي دانست و گفت: پیام سفیران امام رضا(ع) تقویت روحیه ولایت مداری و مقاومت در برابر استکبار است.

 

ميرزايي، با اشاره به مراسم تنفیذ دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار كرد: تنفیذ یک امر تشریفاتی نیست، بلکه وجه اسلامی بودن نظام اقتضا می کند تأیید ولی فقیه که رکن اصلي نظام است پشتوانه اعتماد ملی به رئیس جمهور قرار گیرد تا آحاد مردم اعم از مخالفین و موافقین و حتی کسانی که در انتخابات شرکت نکرده اند او را مسئول دانسته و به او اعتماد کنند و متقابلا رئیس جمهور هم پایبند این ضمانت خواهد بود.

 

امام جمعه شهرستان، ولایت فقیه را استمرار حرکت انبیاء و ائمه معصومین (ع)دانست و تأیید و رهنمودهای ولی فقیه پشتوانه بسیار ارزشمند معنوی است که می تواند به اقدامات رئیس جمهور بركت ببخشد.

 

وی با اشاره به تحریم های جدید و سخنان کینه توزانه ترامپ تصريح كرد: امضاء رئیس جمهور آمریکا به پای مصوبه مجلس این کشور، موجي از همبستگی ملي بين هموطنان به وجود آمد.

 

خطيب نماز جمعه پارسيان، با عنوان کردن١٠توصیه رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور در مراسم تنفیذ گفت: مسئولان با نگاه به توانمندی های داخل و مقاومت در برابر استکبار فصل جدیدی را در پیشرفت کشور باز کنند.

 

ميرزايي، نصایح حکیمانه مقام معظم رهبری به مسئولان را راهگشای مشکلات دانست و به همه آنها توصیه کرد که در مسیر ولایت حرکت کنند تا آسیبی به مملکت وارد نشود.

 

امام جمعه پارسيان، در ادامه تحولات منطقه به ملاقات مقتدا صدر رهبر یک طیف از شیعیان عراق با محمد بن سلمان حاکم جدید رژیم عربستان اشاره وعنوان كرد:این ملاقات نشان داد تلاش هایی که رژیم سعودی در ایجاد شکاف بین بخشی از شیعیان عراق داشته تا حدی به نتیجه رسیده است.

 

وی ادامه داد: گروههای صدر به این ملاقات اعتراض کردند و این مسأله بیش از آن که نشان دهنده یک انحراف در جامعه شیعی عراق باشد، نشان دهنده تمرکز تلاش ها برای ضربه زدن به موقعیت شیعیان و استقلال عراق می باشد که البته عراق امروز چند برابر زمانی که این طیف میدان دار تحولات عراق بود قدرتمند شده است.

 

خطيب نماز جمعه پارسيان، مقاومت عمار حکیم  را ستود و از حاضر نشدن وي براي ملاقات با حاکم سعودی قدرداني كرد كه عمار حکیم فقط در صورتی حاضر به ملاقات است که سعودی ها نیروهای نظامی خود را از بحرین بیرون برده و به جنایت خود در یمن پایان دهند.

 

میرزایی با اشاره به حرکت ناو آمریکایی در خلیج فارس و شلیک گلوله در برابر ناوچه های دریایی سپاه که به تعقیب آن بودند، گفت: رزمندگان اسلام بدون توجه به این مسائل ماموریت خود را دنبال کردند و ناو آمریکایی مجبور به ترک منطقه شد.

 

وی ترس از سپاه پاسداران را عامل این رفتارهای نامتعارف دانست و تأکید كرد: ایمان به خدا و توسل به اهل بیت(ع) پشتوانه رزمندگان اسلام در مأموریت های محوله است.

 

امام جمعه پارسيان، منطقه ويژه انرژی بر را یک طرح ملی با سند بالا دستی عنوان کرد که در آینده نزدیک موجب اشتغال بسیاری از جوانان می گردد و از همه مسئولان برای کمک معنوی به این پروژه مخصوصا ساخت بزرگترین اسکله صنعتی منطقه که توسط قرارگاه خاتم الانبیا ساخته می شود، دعوت کرد.

 

خطيب نماز جمعه پارسيان، افتتاح پایگاه و سکوی ثابت پرتاب موشك را در ٦ مرداد ماه ٩٦، افتخار بزرگی دانست که در خاطر ملت شریف ایران ثبت می گردد كه با این پایگاه تمام نیازمندی فضایی کشور تأمین می گردد و این اقدام جز با مجاهدت فرزندان مقاومت که از تهدید و تحریم فرصتی خیره کننده برای رشد و عظمت انقلاب اسلامی ایجاد شد، نيست.

 

میرزایی در پايان با اشاره به ١٧ مرداد و شهادت مظلومانه دیپلمات ها و شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، این روز را به همه خبرنگاران متعهد و انقلابی تبریک گفت.