با حضور فرماندار پارسیان؛ از روابط عمومی ادارات شهرستان تجلیل شد

فرماندار پارسیان از روابط عمومی ادارات شهرستان تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات واطلاع رسانی و آغاز هفته روابط عمومی، با حضور فرماندار شهرستان از روابط عمومی ادارات پارسیان تجلیل شد.

 

مجتبی رضاپور، فرماندار شهرستان پارسیان، قدرت اول هر کشور و دولتی را رسانه دانست و اظهار کرد: اگر روابط عمومی هر دستگاه و نهادی فعالیت اصلی خود و عملکرد دستگاه را انعکاس دهد، مسلما آن دستگاه قدرت بیشتری برای مانور خواهد داشت.

 

رضاپور، افزود: روابط عمومی هر سازمان نماد تمام نمایه یک سازمان و اداره بوده که عملکرد آن مجموعه را منعکس می کند و از سوی دیگر پل ارتباطی مخاطبین آن سازمان و اداره با سایر قسمتها بوده که نقش مهم روابط عمومی را بیان می کند.

 

وی، با اشاره به اینکه یکی از کشورهای موفق در حوزه مقابله با کرونا بودیم، عنوان کرد: با توجه به تحریم هایی که علیه جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته، جزء موفق ترین کشورها در راستای مقابله با کرونا در دنیا بودیم اما به علت نداشتن رسانه هایی قوی، این اقدامات بهداشتی دیده نمی شود در حالی که دنیای غرب با توجه به ضعف در برابر کرونا، رسانه های قدرتمند آنها، این ضعف ها را پوشانده است.

 

فرماندار پارسیان، در پایان ضمن تقدیر و تشکر از روابط عمومی های ادارات شهرستان، از همه آنها خواست تا در ارسال اخبار و اطلاعات تلاش مضاعف نمایند تا مردم از نحوه کار و خدمات ادارات مطلع گردند.