بخشدار رودخانه رودان: آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی و تحقق شعار سال نقش کلیدی دارد

بخشدار رودخانه رودان:

بخشدار رودخانه در جلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی و تحقق شعار سال نقشی اساسی و کلیدی دارد. به گزارش پایگاه خبری پارسیان، جعفر کرامتی پیش از ظهر امروز در نخستین نشست شورای آموزش و پرورش منطقه‌ای بخش رودخانه، ضمن […]

بخشدار رودخانه در جلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی و تحقق شعار سال نقشی اساسی و کلیدی دارد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان، جعفر کرامتی پیش از ظهر امروز در نخستین نشست شورای آموزش و پرورش منطقه‌ای بخش رودخانه، ضمن تبریک ولادت با سعادت صدیقه طاهره سلام الله علیها و با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال  “اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی  و مدیریت جهادی”، گفت:  باید در سال جدید برای ایجاد انگیزه در بین دانش‌اموزان این منطقه با تلاشی جهادی در امر تعلیم و تربیت ورود کرد.

وی آموزش و پرورش را نهادی مهم و تأثیرگزار در خصوص فرهنگ‌سازی و تحقق شعار سال برشمرد و تصریح کرد: اگر آموزش و پرورش حمایت و توجه لازم از سوی مردم و مسئولان به این نهاد تربیتی معطوف شود، بی‌شک دستیابی به اهداف سهل الوصول‌تر خواهد بود.

رئیس شورای آموزش و پرورش بخش رودخانه همچنین ضمن قدردانی از ستاد  اسکان  اداره  آموزش و پرورش  گفت: آموزش و پرورش در اسکان  میهمانان  نوروزی سنگ تمام گذاشت و خوشبختانه شاهد رضایتمندی میهمانان در طول ایام نوروز بودیم.

کرامتی با اشاره به برگزاری آیین تجلیل از معلمان بخش رودخانه گفت: آیین تجلیل از مقام معلم باید  به  نحو احسن و بهترین وجه ممکن ، آنگونه که  شایسته معلمان این منطقه است برگزار شود.

 رستمی رئیس  اداره  آموزش و پرورش  رودخانه  نیز در این نشست با  اشاره  به  سیاست های جدید وزارت آموزش وپرورش در سال 93 تصریح کرد: ساماندهی نیروی انسانی، جذب و توسعه  مشارکت‌های مردمی و عملیاتی کردن بودجه  آموزش و پرورش در دستور کار آموزش وپرورش قرار دارد.

وی افزود: در این آیین تجلیل از مقام معلم که معلمان بازنشسته و شاغل مورد تجلیل قرار خواهند گرفت، از معلمان نمونه منطقه ای و استانی نیز تقدیر و  برنامه های متنوع فرهنگی نیز  اجرا خواهد شد.

منبع هرمز