به بهانه انتشار صدا؛ آیا صدای “آسمان “باز هم بلند خواهد شد؟+تصویر

به بهانه انتشار صدا؛

آیا صدای “آسمان “باز هم بلند خواهد شد؟+تصویر

آیا صدای "آسمان "باز هم بلند خواهد شد؟+تصویر

هفته نامه صدا با کوچ دست جمعی کارکنان روزنامه توقیف شده آسمان از این هفته روی دکه های روزنامه فروشی قرار گرفت این در حالی است که روزنامه آسمان در کارنامه خود اهانت به مقدسات اسلام را دارد.

به گزارش پارسیان به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا  هفته نامه صدا در حالی با سردبیری محمد قوچانی روز شنبه ششم اردیبهشت اولین نسخه خود را عرضه کرد که وی و همکارانش روزنامه آسمان را آن هم بعد از چاپ 6 شماره در اول اسفند ماه 92 توقیف شده دیدند.

این روزنامه در حالی لقب اولین روزنامه مجوز گرفته در دولت روحانی را به خود گرفت که نشان داد در همه زمینه ها می تواند اولین و رکوردار باشد به طوری که برای اولین بار در اقدامی گستاخانه به مقدسات دین اسلام توهین کرد.

این روزنامه در شماره روز سه شنبه مورخ 1392/11/29 با انتشار مطلبی نوشته بود که حکم قصاص «غیر انسانی» است.

به هر حال شاید سختی در خواست و اخذ مجوز نشریات برای برخی افراد خیلی آسان تر از آن چیزی است که ما فکر می کنیم به طوری یک نشریه می تواند در کمترین زمان از مجله به روزنامه و از روزنامه به هفته نامه تبدیل شود البته در این بین  باید بر پیشانی خود مهر حمایت از دولت را زده باشد.

در هر صورت بر اساس گفته های سردبیر “صدا”، این هفته نامه با رویکرد سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و گرایش به سمت حمایت از ریاست جمهوری حجت الاسلام حسن روحانی وارد عرصه شده و امیدواریم که دیگر هوس رکورد زدن را به سر خود راه ندهد.