در آستانه فرارسیدن روز بصیرت و میثاق امت با ولایت؛ مراسم اداي سوگند به پرچم مقدس جمهوري اسلامي در پارسيان

به مناسبت فرارسيدن سالگرد حماسه نهم دي ماه، روز بصيرت،مراسم اداي سوگند به پرچم مقدس جمهوري اسلامي ايران در مدرسه رستگاران برگزارشد.

img_2271

به گزارش پايگاه خبري پارسيان خبر؛ حجت الاسلام پرواز در حاشيه مراسم سوگند به پرچم به مناسبت فراررسيدن سالگرد حماسه ٩ دي در مدرسه رستگاران درگفتگو باخبرنگار پارسيان خبر اظهار كرد:در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان به عنوان یک ارزش تلقی می شود و دشمنان ما هم با قبول این مهم درصدد ایجاد شکاف بین مردم، انقلاب و مسئولان هستند.

 

حجت الاسلام پروازتصريح كرد:یوم الله ٩دی سال ٨٨ تجلی قدرت خداوند و جلوه زیبایی از بصیرت، ولایتمداری، وحدت و یکپارچگی ملت ایران بود.

 

وی با تأکید بر اینکه حماسه ٩ دی فتنه ٨٨را دفع کرد، گفت: حماسه ٩دی سبب شد تا سران فتنه با وجود اینکه اعلام برائت نکردند نتوانند در برابر بصیرت مردم قد علم کرده و از فتنه مرده‌شان یاد کنند.

 

حجت الاسلام پرواز مدير مدرسه شجره طيبه رستگاران با بیان اینکه حماسه نهم دی خط بطلانی بر ترفندهای دشمنان زد خاطرنشان كرد: فتنه‌گران تلاش کردند نظام را به چالش بکشند که با حضور حماسی ملت ایران در صحنه ترفندهای دشمنان خنثی شد.

img_2271 img_2272 img_2274 img_2275 img_2277 img_2278 img_2279 img_2280 img_2277