رئيس ستاد انتخابات شهرستان پارسيان؛تعداد ثبت نام كنندگان انتخابات شوراي شهر وروستاهاي پارسيان به ١٨٦ نفر رسيد/كانديداي انتخابات از تبليغات زود هنگام پرهيز نمايند

رئيس ستاد انتخابات شهرستان پارسيان گفت:درپايان روز ششم ثبت نام انتخابات شوراي شهر وروستاهاي پارسيان ١٨٦ نفر ثبت نام كردند.

IMG_3391

به گزارش پایگاه خبری پارسيان خبر؛روز ششم ثبت نام  از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پایان یافت.

 

ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات شورای شهر و روستاهاي پارسيان از ساعت ٨ صبح امروز در محل فرمانداری وبخشداري هاي تابعه آغاز شد و تا ساعت 16 ادامه داشت.

جاسمي معاون فرماندار ورئيس ستاد انتخابات شهرستان پارسيان با بیان اینکه تا پايان روز ششم ثبت نام از نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا، ١٨٦نفر ثبت نام کردند گفت: از این تعداد ٣٨ نفر در شوراهای شهر،٩٤ نفر نیز برای شوراهای بخش مركزي و ٥٤ نفر نيز براي بخش كوشكنار ثبت نام کردند.

جاسمي روند ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهرستان پارسيان در ٦ روز گذشته را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: از داوطلبان درخواست می کنم ثبت نام خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

وي با تأکید بر اینکه کاندیداها از تبلیغات زودهنگام و غیرقانونی اجتناب کنند و با متخلفان برخورد می شود، ادامه داد: تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی از ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت انجام می شود.

شایان ذکر است ثبت نام داوطلبان شوراها تا روز یکشنبه ٩٦/١/٦ در فرمانداری پارسیان و بخشداریهای تابعه ادامه خواهد داشت .