رئيس ستاد انتخابات شهرستان پارسيان؛كانديدها ثبت نام را به روزهاي پاياني موكول نكنند/ثبت نام ٦٨ نفر در شوراي شهروروستاهاي پارسيان

رئيس ستاد انتخابات شهرستان پارسيان با توصيه به كانديدهاي پنجمين دوره از انتخابات شوراي اسلامي شهر وروستا گفت: داوطلبان ثبت نام خود را به روزهاي پاياني موكول نكنند تا در صورت مشكلات احتمالي در صدد رفع آن برآئيم.

IMG_3391

‎به گزارش پايگاه خبري پارسيان خبر؛جاسمي معاون فرماندار ورئيس ستادپنجمين دوره از انتخابات شوراي شهر وروستاي شهرستان پارسيان درگفتگو با خبرنگار پارسيان خبراظهار کرد: تاكنون٦٨ نفر برای پنجمین دوره انتخابات شهر و روستا در شهرستان اعلام آمادگي وثبت نام كرده اند.

‎وی در ادامه عنوان کرد: از این تعداد شرکت‌کننده،١٠ نفر برای شورای شهر و ٥٨ نفر برای بحث انتخابات شورای روستا در بخش مركزي و كوشكنار ثبت‌نام کرده اند.

‎رئيس ستاد انتخابات شهرستان پارسيان با توصيه به كانديدها تصريح كرد: توصیه اکید بنده به داوطلبان محترم کاندیداي شورای اسلامی شهر و روستا این است که ثبت‌نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند تا در صورت بروز مشكلات احتمالي و قطعي سيستم، بتوانيم آن را رفع نماييم.
‎وی با بیان اینکه ثبت‌نام تا ۶ فروردین ماه از ساعت ۸ الی ۱۶ ادامه خواهد داشت گفت: شرایط ثبت‌نام به طور کامل به داوطلبان انتخابات شورای شهر و روستا اطلاع‌رسانی شده است.

جاسمي همچنين خاطرنشان كرد:كانديدهاي پنجمين دوره از انتخابات شوراي اسلامي شهر و روستا با مراجعه به دفتر پيشخوان دولت و تكميل فرم پيش ثبت نام در روند ثبت نام خود وديگر كانديدها سهولت ايجاد نمايند.