رئیس کمیته تدوین قوانین و مقرارت فدراسیون فوتبال:حواشی فوتبال ایران نباید بر روند تیم ملی تأثیر گذارد/قضاوت های پخش زنده داوران جوان را می سازد

رئیس کمیته تدوین قوانین و مقرارت فدراسیون فوتبال با اشاره به اخراج بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس از اردوی تیم ملی گفت:حواشی فوتبال ایران نباید برروند تیم ملی تأثیر گذار باشد.

%d9%86%d8%b5%db%8c%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d8%af%d9%87

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛هوشنگ نصیرزاده رئیس کمیته تدوین قوانین و مقرارت فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر، با اشاره به عملکرد خوب داوران جوان در فصل جاری لیگ برتر اظهار کرد: همه این داوران باید حمایت شوند ودر کنار داوران با تجربه می توانند میادین بزرگ بین المللی را قضاوت کنند و اینکه بازی رفت وبرگشت داربی بزرگ پایتخت را دو داور متفاوت قضاوت می کند نشان از وجود داوران خوب در فوتبال ایران است.

 

نصیرزاده در پاسخ یه این سؤل که درمیان داوران جوان لیگ برتر کدام یک را پدیده فصل بعد رقابت ها می توان معرفی کرد،گفت:همه داوران جوان در لیگ برتر دارای استعدادهای خوب هستند و قضاوت های پخش زنده برای اینگونه داوران می تواند سازنده واثربخش باشد.

 

وی اخراج بازیکنان ملی پوش تیم پرسپولیس را از اردوی تیم ملی اقدامی نادرست خواند وتصریح کرد:حواشی فوتبال نباید بر روی تیم ملی وبازیکنان این تیم تأثیرگذار باشد وهمه باید منتظر باشیم تا این تیم از اردو بازگرددو کارلوس کی روش پاسخگوباشد.

 

رئیس کمیته تدوین قوانین و مقرارت فدراسیون فوتبال با اشاره به صعود چندپله ای ایران در رنکینگ فیفا در سال 2016 را مثبت ارزیابی کرد وادامه داد:امیدواریم این روند روبه رشد درسال 2017 نیز ادامه داشته باشد وبتوانیم با موفقیت های پیش رو یک تیم خوب را راهی جام جهانی روسیه کنیم.

 

هوشنگ نصیرزاده به جدایی اجباری دوبازیکن مطرح پرسپولیس از این تیم وپیوستن آنها به تراکتورسازی تبریز اشاره کرد و افزود:خدمت سربازی یک امر مقدس است وبازیکنان در محیطی متفاوت تر به خدمت سربازی می پردازند واینکه در میان فصل بازیکنی مجبور به ترک تیم خود می شود نادرست است وباید چاره ای برای اینگونه مشکلات اندیشیده شود.

 

رئیس کمیته تدوین قوانین و مقرارت فدراسیون فوتبال درپایان برنامه نود را یک برنامه باکیفیت وخوب معرفی وخاطرنشان کرد:این برنامه با سابقه ای طولانی توسط عادل فردوسی پور توانسته است بسیاری از مشکلات فوتبال ایران را مورد نقد وبررسی وتحلیل قرار دهد و میلیون ها نفر را جذب خود کند.