فرماندار پارسیان خبر داد: ايجاد بزرگترین دهکده گردشگری و تفریحی جنوب کشور در پارسیان/ صنايع انرژي بر عامل ورود سرمايه گذاران داخلي و خارجي به شهرستان

فرماندار پارسیان از ایجاد بزرگترین دهکده گردشگری و تفریحی جنوب کشور در پارسیان خبرداد و اظهار کرد: به زودی با همکاری شرکت غیر صنعتی پازارگاد بزرگترين دهكده گردشگري ایجاد می شود .

به گزارش پايگاه خبری پارسیان خبر؛ محمد رادمهر، فرماندار پارسیان و مدیر سایت صنایع انرژی بر به همراه بخشدار کوشکنار و شهرداران و شوراهای اسلامی شهر پارسیان، دشتی وکوشکنار و با حضور جمعی از مسئولین ادارات از شرکت عملیاتی غیر صنعتی پازارگاد بازدید کردند .

محمد رادمهر فرماندار پارسيان با قدرداني از خدمات شركت عمليات غيرصنعتي پازارگاد در خدمات رساني به حوده آموزش و پرورش، ورزش و فرهنگي اجتماعي پارسيان گفت: پارسيان به عنوان يكي از شهرهاي استراتژيك و مهم جنوب كشور به شمار مي رود كه در مسير پيشرفت و توسعه قرار گرفته است.

رادمهر با بيان اينكه صنايع انرژي بر پارسيان بر موقعيت پيشرفت شهرستان افزوده است، تصريح كرد: با وجود اين صنايع مهم، زمينه ورود سرمايه گذاران داخلي و خارجي به شهرستان فراهم شده و پارسيان را در زمره شهرهاي مهم و صنعتي قرار داده است.

وي به وضعيت بيكاري جوانان در شهرستان اشاره كرد و افزود: ايجاد دهكده گردشگري به وضعيت اشتغال پايدار كمك خواهد كرد و همچنين از خروج ارز كشور نيز جلوگيري مي نمايد.

فرماندار پارسيان با اشاره به اینکه در شهرستان پارسیان زیرساختهای مناسبی جهت گردشگری و تفریح وجود ندارد، گفت: ایجاد دهکده گردشگری دریایی پارسیان در مساحت ٣٠٠ هکتار می تواند به عنوان بزرگترین منطقه گردشگری در جنوب کشور، فضای مناسبی را جهت جذب گردشگران داخلی و خارجی فراهم آورد .

رادمهر به سواحل بکر و ناشناخته پارسیان اشاره و خاطرنشان كرد: ٨٠ کیلومتر ساحل ماسه ای و بکر هنوز احیا نشده كه با ایجاد این دهکده گردشگری، پارسيان تبديل به مركزي توريستي در كشور خواهد شد.