فرمانده سپاه پارسيان:تطهيركنندگان سران فتنه اعمال فتنه گران را مانند آيينه شكسته مقابل خود ببينند/حماسه ٩ دي نشان داد كه ارزش هاي نظام و ولايت خط قرمز مردم است

فرمانده سپاه پارسيان با اشاره به اينكه برخي درپي تطهير دانستن سران فتنه هستند گفت: تطهيركنندگان سران فتنه اعمال فتنه گران را مانند آيينه شكسته مقابل خود ببينند.

img_2260

به گزارش پايگاه خبري پارسيان خبر؛ سرگرد اسحق مؤذن نسب فرمانده سپاه پارسيان درگفتگو با خبرنگار پارسيان خبر، با اشاره فرارسيدن حماسه ٩دي گفت: روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز ” بصیرت ” تبدیل به یوم الله و ماندگارشده است.

سرگرد مؤذن نسب با بيان اينکه ۹ دي متعلق به هيچ جناح و گروهي نيست و مردم به عشق ولايت و انقلاب به صورت خود جوش در اين حماسه شرکت کردند اظهاركرد: مردم در ۹ دي نشان دادند براي دفاع از انقلاب و نظام و رهبري در صحنه هستند.

وی گرامیداشت این روز را وظیفه همگانی دانست وتصريح کرد: دشمنان در این زمینه بسیار تلاش می کنند تا این روز را کم اهمیت جلوه دهند ولی همانگونه که در ۹ دی ۸۸ مردم از ولایت که بی شک آن را عزیز تر از جانشان می دانند، حمایت کردند، وظیفه همه ماست که این روز را هرچه با شکوه تر گرامی بداریم.

مؤذن نسب سران فتنه را نجس سیاسی دانست وادامه داد:٩ دي ماه باطل السحر فتنه بودوهمان طور که در نهم دی ماه ٨٨ امت حزب الله وبسیجیان جان برکف، این روز را به نماد وحدت پیرامون اسلام وارزش هاي اسلامی تبدیل کردندوقطعاً روز ٩ دي ٩٥، حماسه اي دیگری را رقم خواهند زد.

فرمانده سپاه پارسيان افزود:حماسه ۹ دی ۸۸ نشان داد که ارزش‌های اسلامی و اصل پویای ولایت فقیه همواره خط قرمز مردم مسلمان ایران است و هرجا که لازم باشد برای دفاع از این اصول همواره آماده و قاطع هستند.

سرگرد مؤذن نسب با تأکید بر این که پژواک فتنه و اعمال فتنه گران باید همچون آیینه ای شکسته هر روز در برابر تردیدکنندگان و کسانی که در پی تطهیر سران فتنه هستند قرارگیرد، خاطرنشان كرد: ملت ایران کسانی را که در مقابل قانون، گردن کشی کردند و دشمن را به براندازی نظام امیدوار کردند، هرگز نخواهد بخشید و روایت مستمر فتنه ٨٨، خسارت ها، خیانت ها و خباثت های فتنه گران تحت حمایت مثلث شوم آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی را فراموش نمی کند.