قلعه‌نویی مرا بخواهد حاضرم به استقلال بروم

به گزارش پایگاه خبری پارسیان قاسم دهنوی درباره شایعه پیشنهاد استقلال به او، گفت: به جان دخترم این خبر صحت ندارد و من برای بار اول است که این مسئله را می‌شنوم. در ابتدای فصل صحبت‌هایی مطرح شد اما من به آن توجهی نکردم. خیلی وقت پیش هم بعد از بازی استقلال و ذوب آهن که من به موسسه محک رفته بودم یک آقایی زنگ زد و صحبت از حضور در استقلال با من کرد که به او گفتم من با باشگاه قرارداد دارم و همه فکر و ذکرم حضور در ذوب آهن است.

وی ادامه داد:‌تمرکزم را بر روی تیم ذوب آهن گذاشتم و با تمام وجود برای این تیم بازی می‌کنم چون با این باشگاه قرارداد دارم. رسانه‌ای هم نوشته بود که گل‌محمدی از من ناراضی است و می‌خواهد من را از تیم کنار بگذارد که این مسئله اصلا صحت ندارد. من با تمام وجود برای ذوب آهن بازی کردم و با گل‌محمدی هم بسیار رفیق هستم.

بازیکن سابق پرسپولیس با اشاره به شرایطش در ابتدای فصل، گفت: من همان ابتدای فصل هم اگر می‌خواستم می‌توانستم به پرسپولیس بروم اما به خاطر گل‌محمدی به ذوب ‌آهن آمدم چون او روح لطیفی دارد.

دهنوی در مورد اینکه اگر باشگاه استقلال به باشگاه ذوب آهن پیشنهاد بدهد حاضر است که به استقلال برود، گفت: همیشه دوست داشتم با قلعه‌نویی کار کنم. اگر او مرا بخواهد و دو باشگاه به توافق برسند دوست دارم برای تیم قلعه‌نویی بازی کنم.

وی در مورد دیدار با ملوان، گفت:‌ بازی سختی در انزلی داریم. اما خوشبختانه بارش‌های روزهای اخیر باعث شد که شرایط اصفهان هم مثل انزلی باشد. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که دست پر از انزلی بازگردیم.