نماينده غرب هرمزگان در مجلس شوراي اسلامي: حق پارسيان از محصور بودن در لاوان و زاگرس جنوبي چيست/ برهم زننده وحدت حنجره اي شيطاني دارد

نماينده غرب هرمزگان در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه حق پارسيان از محصور بودن در لاوان و زاگرس جنوبي چيست، اظهار كرد: بايد از اين مناطق گازي و نفتي ارزش افزوده هايي به اين شهرستان تعلق گيرد.

به گزاش پايگاه خبري پارسيان خبر؛ ناصرشريفي نماينده غرب هرمزگان در مجلس شوراي اسلامي، پيش ازخطبه هاي نماز جمعه اهل سنت شهر دشتي با قدرداني از مردم غرب هرمزگان در انتخاب وي به عنوان نماينده مجلس، گفت: كمتر از ٦ ماه از فعاليتم در مجلس شوراي اسلامي گذشته، اما امروز توانسته ايم چه در سطح ملي و چه در سطح منطقه اي منشأ اثرات مفيدي باشيم.

شريفي، نماينده مجلس را زبان گوياي مردم دانست و افزود: يك نماينده مجلس با اعتماد مردم به اين منصب رسيده است پس بايد زمينه خدمتگزاري به مردم را نيز فراهم سازد و به نوعي زبان آنها در مجلس شوراي اسلامي باشد.

وي، وحدت و در كنار هم بودن را دو مقوله حياتي براي پيشرفت جامعه دانست و افزود: در سايه وحدت و همدلي است كه مي توان برگ زريني از پيشرفت را نشان داد و خدماتي را به جامعه ارائه كرد.

نماينده مردم غرب هرمزگان در مجلس شوراي اسلامي، با بيان اينكه جناح بندي و حزب و گروه بايد كنار زده و خدمت رساني شود، افزود: هركس كه مي تواند به اين مردم خدمت كند وارد ميدان شود و ما نيز به گرمي دست او را مي فشاريم.

شريفي ادامه داد: هر كس وحدت اين مردم را از بين ببرد و بذر نفاق را ترويج دهد، حنجره تي شيطاني داشته و از ما مسلمانان نخواهد بود.

وي با بيان اينكه يك نماينده بيشتر وقتش را در حوزه انتخابيه بگذراند، مخالفم، اظهار كرد: يك نماينده بيشتر وقت خود را در بايد در مركز بگذراند تا هر روز يك وزارتخانه، سازمان و يا يك ارگان بتواند مدافع حقىق مردمش باشد.

نماينده شهرستان هاي پارسيان، بندر لنگه و بستك در مجلس شوراي اسلامي، تصريح كرد: دولت، بعد از مسئله برجام، تعدادي هواپيماي نسل جديد خريداري كرد ونگاه وزارتخانه راه و شهرسازي اين بود كه اين هواپيماها، به شمال، جنوب، شرق و غرب كشور اختصاص يابد كه با پيگيري هاي صورت گرفته شده، دو فروند از اين هواپيماهها به نمايندگي از جنوب كشور به هرمزگان و غرب هرمزگان اختصاص يافت.

شريفي همچنين با قدرداني از سازمان هاي قانوني مردم نهاد در پيگير مطالبات مردم شهرستان، گفت: اولين مطالبه از رياست محيط زيست كشور اين بوده كه اگر صنايع انرژي بر پارسيان سلامت و امنيت روحي مردم را با خطر مواجهه مي سازد تعطيل شود كه پاسخ رياست محيط زيست كشور اين بوده كه ملاحظاتي بايد انجام گيرد و شركت ايميدرو در صورتي كه اين ملاحظات را برطرف سازد مجوز محيط زيست صادر خواهد شد و در غير اين صورت مجوزي صادر نمي شود.

وي با طرح اين سؤال كه حق پارسيان از محصور بودن در لاوان و زاگرس جنوبي تا به امروز چه بوده است، تصريح كرد: تعجب رئيس امور مالياتي كشور از اين است كه چرا پارسيان تا به امروز ارزش افزوده اي دريافت نكرده و بايد از اين مناطق گازي و نفتي ارزش افزوده هايي به اين شهرستان تعلق گيرد.

نماينده غرب هرمزگان در مجلس شوراي اسلامي به سهميه كنكور مناطق محروم اشاره و عنوان كرد: در دفترچه كنكور سهميه مناطق محروم شامل غرب هرمزگان نمي شود كه با نشست ها و پيگيري هاي انجام گرفته شده، اين منطقه از كشور نيز در ليست سهميه مناطق محروم قرار گرفت.

ناصر شريفي، با بيان اينكه افق آينده غرب هرمزگان بسيار اميدوار كننده و روشن است، اظهار كرد: رياست قوه مقننه در ابتداي آذرماه به پارسيان سفر خواهد كرد و و دغدغه هاي اصلي مردم شهرستان را از نزديك خواهد ديد.