گشایش نمایشگاه دفاع مقدس به روایت تصویر

به گزارش به گزارش به گزارش پایگاه خبری پارسیان به نقل ازهرمز،همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس ، نمایشگاه  دفاع مقدس با موضوع جنگ نرم و سخت در شهرستان حاجی آباد با حضور مسولین شهرستان و فرمانده سپاه حاجی آباد افتتاح  شد و آثار مربوط به دوران هشت سال دفاع مقدس و جنگ نرم دشمن در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

فرمانده سپاه حاجی آباد  در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس ، تاریخ زرینی در دوران انقلاب اسلامی است و همه افراد وظیفه دارند تا یاد و خاطره این ایام مقدس را زنده نگاه داشته و در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش نمایند .

سرگرد پاسدار حجت امیری کیا گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته ، نمایشگاه تجهیزات نیروهای نظامی و دفاعی و جنگ نرم و دجالواره  در شهرستان  برپا شده تا گوشه ای از رشادت های رزمندگان اسلام در طول دوران دفاع مقدس و آسیبهای ماهواره و تهاجم های فرهنگی غرب  به مردم ارائه شود.

IMG_0381

وی تصریح کرد : آشنایی نوجوانان و جوانان با فرهنگ دفاع مقدس و آگاه سازی آنها نسبت به تهاجمات فرهنگی از اهداف برگزاری نمایشگاه است و تلاش می شود با حضور نوجوانان ، جوانان و بویژه خانواده ها در این نمایشگاه ، آنان از نزدیک با رشادت های رزمندگان اسلام در طول دوران هشت سال جنگ تحمیلی و آسیبهای جنگ نرم دشمن آشنا شوند.

وی افزود : آثار ارائه شده در این نمایشگاه در قالب 9 غرفه و در بخش های مختلف محصولات فرهنگی، عکس با موضوع جنگ نرم، زنو 8سال دفاع مقدس،صنایع دستی و غذایی،  ارائه فعالیت های فرهنگی سپاه، تجهیزات نظامی و انتظامی و سیری از برنامه های جنگ سخت تا جنگ نرم در قالب ماکت به بازدید کنندگان ارائه می شود.

بر اساس این گزارش علاوه بر برپایی غرفه‌های یادشده، برنامه زنده‌ای هر شب از ساعت 18 تا 20 با مضمون دفاع مقدس اجرا می‌شود و برای کودکان نیز در این نمایشگاه فضای مناسب آموزشی و تفریحی فراهم شده است.

لازم به ذکر است این نمایشگاه به مدت 7 روز از ساعت 8 صبح تا 12 و عصر ها از ساعت 16 تا 20 در معرض دید همگان قرار میگیرد.

 

نمایشگاه دفاع مقدس درسیریک

به گزارش  هرمز به نقل از آذینی ،فرمانده سپاه ناحیه سیریک  در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس ، تاریخ زرینی در دوران انقلاب اسلامی است و همه افراد وظیفه دارند تا یاد و خاطره این ایام مقدس را زنده نگاه داشته و در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش نمایند .

1

سرهنگ پاسدار علی پهلوانی تصریح کرد : آشنایی نوجوانان و جوانان با فرهنگ دفاع مقدس از اهداف برگزاری نمایشگاه است و تلاش می شود با حضور نوجوانان ، جوانان و بویژه خانواده ها در این نمایشگاه ، آنان از نزدیک با رشادت های رزمندگان اسلام در طول دوران هشت سال جنگ تحمیلی آشنا شوند.

5

 

وی افزود : آثار ارائه شده در این نمایشگاه در قالب 15 غرفه و در بخش های مختلف تا پایان هفته دفاع مقدس در پارک ساحلی شهر بندر سیریک برای بازدید علاقه مندان دایر است.

 

 

 

 

6

 

جشنواره ورزشی هفته دفاع مقدس در سیریک آغاز شد

جشنواره ورزشی هفته دفاع مقدس در شهرستان سیریک با حضور بیش از 500 ورزشکار بسیجی آغاز شد .
سرهنگ پهلوانی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سیریک در مراسم افتتاحیه این جشنواره گفت : دوران هشت سال دفاع مشروع امت سلحشور ایران را در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم، به مثابه یکی از حساس ترین و بارزترین برهه های حیات راستین این ملت عنوان .
وی تصریح نمود : در هفته دفاع مقدس مسابقات ورزشی همچون فوتسال ، دوومیدانی ،طناب کشی ، والیبال ساحلی ،پینگ پونگ، شطرنج، دوچرخه سورای از مهمترین برنامه هایست که در این هفته برگزار خواهد شد
فرمانده سپاه سیریک تصریح نمود : همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی نیز روز جمعه در شهر بندر کوهستک برگزار خواهد شد