خبر ازدواج ” محسن تنابنده” با ” اندیشه فولادوند” بازیگر سینما و تلویزیون در فضای مجازی منتشر شد که این خبر را تنابنده تکذیب کرد.

 به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری به نقل از  باشگاه خبرنگاران؛ در فروردین ماه سال گذشته، رادیو و تلویزیون با اتفاقات مختلفی  همراه بود.

بنابراین گزارش؛ مهمترین رویداد فروردین ماه صدا و سیما با پخش ویژه برنامه‌های متنوعی از شبکه‌های رادیو و تلویزیون به استقبال بهار 92 رفت.

ویژه برنامه های سال تحویل شبکه های صدا و سیما، با اجرای سیر اقبال واهی، شهریار ربانی، علی ضیاء، احسان علیخانی، احسان کرمی و سینما کرمی، با حضور مهمانان ویژه به روی آنتن شبکه های مختلف رفت.

تلویزیون برای ایام نوروز سریال “پایتخت 2″ به کارگردانی سیروس مقدم، آب پریا به کارگردانی مرضیه برومند، کلاه قرمزی 92، به کارگردانی ایرج طهماسب، همه خانواده من به کارگردانی داریوش فرهنگ،  خنده بازار به کارگردانی شهاب عباسی و هفت سین به کارگردانی یدا… صمدی و فیلم های سینمایی و مستندهای متنوع را برای پر کردن اوقات فراغت خانواده‌ها در این ایام در نظر گرفته بود.

ضرغامی در دیدار با داوطلبان ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، سیاست های تبلیغاتی برای داوطلبان شرکت در این آزمون مردمی را تشریح کرد در این نشست که به دعوت سید عزت ا… ضرغامی بود با حضور 14 نفر از داوطلبان ثبت نام انتخابات یازدهم ریاست جمهوری برگزار شد.

سید هدایت ا… ضرغامی برادر رئیس سازمان صدا و سیما در نوروز دار فانی را وداع گفت.

سید عزت ا… ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما به علت تقارن در  گذشت برادرش با تعطیلات نوروزی و به زحمت نیفتادن مردم برای حضور در این مراسم از اطلاع رسانی خودداری کرد  در پی درگذشت برادر ضرغامی محمود احمدی نژاد رئیس جمهور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی هر کدام در پیامی جداگانه در گذشت برادر رئیس سازمان صدا و سیما را تسلیت گفتند در دیگر رویداد فروردین ماه 92، آیت ا… هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با کارگردان، تهیه کننده و جمعی از بازیگران مجموعه تلویزیونی ” معمای شاه” در پشت صحنه این اثر دیدار کرد.

رفسنجانی در این دیدار با ابراز خرسندی از ساخت این مجموعه تلویزیونی که به وقایع تاریخی کشور می پردازد، تشکر کرد.

خبر ازدواج تنابنده با  اندیشه فولادوند بازیگر در فضای مجازی منتشر شد که این خبر توسط تنابنده تکذیب شد و وی گفت:  خبر ازدواج من با اندیشه فولادوند بازیگر و شاعر کذب محض است و امیدوارم نقل قول من نقطه پایان این شایعه باشد.

همچنین کتایون ریاحی عکس‌های منتسب به وی در کنار خواننده لس آنجلسی را  تکذیب کرد و گفت: عکس های منتشر شده از من در فضای مجازی صحت ندارد، متاسفم  از اینکه در جامعه ایران، برخی از مردم از روی بی خبری و بعضی‌ها با فرض ورزی در صدد تخریب چهره‌های شناخته شده هستند.

26 فروردین ماه محمد علی کشاورز بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون 83 ساله شد این بازیگر در سال 1309 در اصفهان متولد شد و از سال 1327 با  نمایش هیاهوی بسیار برای هیچ فعالیت بازیگری‌اش را آغاز کرد و در سال 1343 با  فیلم ” شب قوزی” وارد سینما شد.

از ماندگار ترین آثار کشاورز می توان به ” خست و آینه “، ” کمال‌الملک”، ” روز واقعه “،” پدر سالار”، ” هزار دستان” اشاره کرد محمد علی کشاورز  طی چند سال گذشته مورد جراحی قرار گرفته است این بازیگر بعد از سالها کم کاری در فیلم ” فرزند صبح ” مقابل دوربین رفت و ایفاگر نقش کوتاهی بود تا به امروز آخرین فعالیت بازیگری‌اش محسوب می شود.

27 فروردین هفتمین سالگرد درگذشت ” پوپک گلدره” یکی از ستاره های سینمای ایران است وی متولد 1350 بود گلدره در سن 35 سالگی در جریان یک حادثه رانندگی به حالت اغما رفته و در بیمارستان مهر بستری شد و 27 فروردین ماه 85 پس از هشت ماه اغما  در گذشت محروم گلدره فعالیت هنری‌اش را با بازی در نمایش ” پل ” آغاز کرد و آخرین اثر  او ایفای نقش در سریال “‌نرگس” بود.

محمد حسین تقدیمی مشاور بهداشت و سرپرست دفتر آموزش  ارتقای سلامت در نامه‌ای از شبکه دو و  عوامل برنامه ساز برنامه نوروزی کلاه قرمزی 92 برای دارا بودن مفاهیم بهداشتی سپاسگذاری کرد وی از دست اندرکاران مجموعه تلویزیونی  ” کلاه قرمزی 92″ که با هنرمندی پیام های سلامتی مانند مسواک زدن، خوردن میوه و سبزی، داشتن تحرک بدنی و موارد دیگر را به مخاطبان خود انتقال دادند، قدردانی کرد.

فرهنگسرای رسانه در بیستمین نشست از سلسله ” در قاب رسانه” از عوامل مجموعه تلویزیونی ” پایتخت 2″ مورد تقدیر قرار گرفتند در این نشست رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران حضور داشت همچنین گنبد و گلدسته سریال ” پایتخت 2″ توسط ” سیروس مقدم” کارگردان این اثر  برای  ادای نذر به مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) سعادت شهر در استان فارس اهدا شد.

در دیگر رویداد فروردین سال 92، محمد  جواد محمد زاده رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در نامه ای خطاب به ؟ فرجی، مدیر شبکه اول سیما از تلاش دست اندرکاران این شبکه در زمینه فرهنگ سازی و حفظ محیط زیست تقدیر کرد.

معاون روابط عمومی سازمان بسیج در گذشت محمد علی پور جانشین رسانه ملی را تسلیت گفت: وی تهیه کننده مستند ” جعل” شبکه آموزش نیز بود که به علت ایست قلبی در گذشت.

در پی زلزله‌ای با بزرگی 7/5 ریشتر در شهرستان سراوان، شبکه خبر از همان دقایق ابتدایی تلاش کرد با قطع برنامه‌های عادی خود، به پوشش اخبار و وقایع این حادثه بپردازد.

رادیو فصلی همزمان با  سالروز جمهوری اسلامی ایران، 24 ساعته شد، این رادیو با همکاری رادیو اینترنتی  ایران صدا و بدون هزینه 24 ساعته شده است.

بنا به اعلام رئیس مرکز هنرهای نمایش و رادیو نمایش برنامه  ” رادیو فیلم” پر مخاطب ترین برنامه در ایام نوروز 92 رادیو بود.

شبکه آی فیلم به نفع شبکه تماشا کنار کشید در پی اعلام همزمان خبر باز پخش سریال ” ساختمان پزشکان” از دو شبکه ” آی فیلم و ” تماشا”، شبکه آی فیلم به نفع شبکه تماشا کنار کشید و سریال ” بزنگاه” را جایگزین ” ساختمان پزشکان کرد.

با توجه به استقبال مخاطبان شبکه ” شما ” از فیلم‌ها و سریال‌های دوبله شده به گویش‌های محلی ، سریال تلویزیونی ” مدار صفر درجه” با دوبله کردی و زیر‌نویس فارسی از این شبکه به روی آنتن رفت سریال ” مدار صفردرجه” به کارگردانی و نویسندگی حسن فتحی در واحد دوبلاژ مرکز مهاباد توسط حدود 55 صداپیشه محلی به زبان کردی دوبله شده است.

همچنین نمایشنامه رادیویی ” قیام مختار” بر گرفته از سریال ” مختارنامه ” به زبان کردی پخش شدن این نمایشنامه توسط گروه نمایشی بخش ” کرمانجی” رادیو کردی تولید شده است.

برنامه ” صد گیشا” از تولیدات رادیو خلیج فارس در بخش نهایی جشنواره بین‌المللی  کراواسی شرکت کرد شبکه بازار نمایشگاه تخصصی عملکرد و دستاوردهای وزارت ارشاد اسلامی با نام ” ره‌توشه ” را پوشش تلویزیونی داد.