سرپرست دانشگاه فرهنگيان استان هرمزگان:

سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان هرمزگان گفت: در حال حاضر 800 دانشجو در 10 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه فرهنگیان هرمزگان مشغول به تحصیل هستند. به گزارش پایگاه خبری  پارسیان ، محمد ضیایی در مراسم گرامیداشت هفته معلم که در دانشگاه فرهنگیان استان هرمزگان برگزار شد، عنوان کرد: این دانشگاه از سال 61 فعالیت […]

سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان هرمزگان گفت: در حال حاضر 800 دانشجو در 10 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه فرهنگیان هرمزگان مشغول به تحصیل هستند.
به گزارش پایگاه خبری پارسیان ، محمد ضیایی در مراسم گرامیداشت هفته معلم که در دانشگاه فرهنگیان استان هرمزگان برگزار شد، عنوان کرد: این دانشگاه از سال 61 فعالیت خود را با نام تربیت معلم آغاز کرده و از سال 91 نام آن به فرهنگیان تغییر یافت.

وی ادامه داد: تا کنون دانشگاه فرهنگیان حدود 20 هزار معلم را تربیت و تقدیم آموزش و پرورش استان هرمزگان کرده است.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان هرمزگان افزود: در حال حاضر 800 دانشجو در 10 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه فرهنگیان هرمزگان مشغول به تحصیل هستند.

ضیایی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی ها برای راه اندازی رشته های کارشناسی ارشد در دانشگاه فرهنگیان هرمزگان صورت گرفته و همچنین ما آمادگی داریم تا پنج رشته تحصیلی جدید را نیز در این دانشگاه راه اندازی کنیم.

وی گفت: با توجه به کمبود اعتبارات، برای اجرای برنامه های خود نیازمند حمایت و تخصیص اعتبارات مناسب هستیم.

نقش معلمان در ساختن جامعه بی بدیل است

همچنین استاندار هرمزگان در این مراسم گفت: اگر آموزش و پرورش و معلمان هر جامعه ای خوب کار کنند، آن جامعه درست خواهد شد که این نشان دهنده نقش بی بدیل معلمان و فرهنگیان است.

جاسم جادری در مراسم گرامیداشت هفته معلم که در دانشگاه فرهنگیان استان هرمزگان برگزار شد، روز معلم را روز یادگیری و فراگیری دانست و بیان داشت: دانشگاه فرهنگیان، دانشگاهی بسیار مهم و محل تربیت معلمان است که باید به مسائل آن توجه اساسی شود.

وی در ادامه با بیان اینکه معلمانی که سیره الهی و پیامبران را در پیش گرفته اند، بهترین انسان های روی زمین هستند، افزود: معلمان روشنی بخش محافل و دارای جایگاه و رتبه ای رفیع هستند.

استاندار هرمزگان ادامه داد: معلم جامعه و دنیا را می سازد و معلم با اخلاق و رفتار و علم و خود ضمن ساختن جامعه، یک نسل را نیز می سازد.

جادری در ادامه با اشاره به چالش های کشور در زمینه اقتصاد و فرهنگ، تصریح کرد: متاسفانه در سال های گذشته در کشور فرصت سوزی هایی داشته ایم که هم اکنون ما را با چالش های جدی مواجه کرده و رفع تمامی این مشکلات نیازمند هم افزایی و عزم ملی است.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکلات باید فداکاری و ایثار داشته باشیم، اظهار داشت: اگر آموزش و پرورش و معلمان هر جامعه ای خوب کار کنند، آن جامعه درست خواهد شد که این نشان دهنده نقش بی بدیل معلمان و فرهنگیان است.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: ما برای رفع مشکلات و تقویت و توسعه دانشگاه فرهنگیان در استان هرمزگان حمایت لازم را انجام خواهیم داد.

منبع هرمز