همزمان با ششمین روز از دهه فجر؛ افتتاح و کلنگ زنی ۱۱ پروژه عمرانی با حضور معاون اقتصادی استاندار در پارسیان/ بهره برداری از گلخانه ۵ هکتاری در روستای چک چک

همزمان با ششمین روز از دهه فجر و با حضور معاون هماهنگی و اقتصادی استاندار هرمزگان، ۱۱ پروژه عمرانی با اعتبار بیش از ۴۲ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ در ششمین روز از دهه فجر، دکتر حیدری، معاون هماهنگی و اقتصادی استاندار هرمزگان با حضور در شهرستان پارسیان ۱۱ پروژه عمرانی بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان را افتتاح و کلنگ زنی کرد.

دو پروژه ساماندهی آبراه شهرداری دشتی به طول ۱۶۰۰ متر و با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و تعویض خط انتقال مجتمع ساحلی و تکمیل عملیات آبرسانی جنوب پارسیان با اعتبار ۵ میلیارد تومان کلنگ زده خواهد شد.

و همچنین افتتاح گلخانه ۵ هکتاری با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، افتتاح پروژه های پروژه های شرکت توزیع برق با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۲۳ میلیون تومان، افتتاح پروژه های مخابراتی در شهر دشتی و پارسیان با اعتبار ۵ میلیارد تومان، افتتاح کارخانه رب گوجه فرنگی با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، افتتاح شرکت بتن سیال معمولی با اعتبار ۵ میلیارد و ۹۰۸ میلیون تومان، افتتاح بلوار ۴۰ متری به طول ۶۰۰متر شهرداری کوشکنار با اعتبار ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، افتتاح فاز اول پارک خطی کوشکنار با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان، افتتاح پروژه پایش تصویری دشتی با اعتبار ۶۵۰ میلیون تومان، محوطه سازی و تاسیسات پشتیبانی اسکله زیارت با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

 

پروژه های کلنگ زنی با اعتبار ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ۲ پروژه خواهد بود و اعتبارات پروژه های افتتاحی ۳۲ میلیارد و ۵۸۱ میلیون تومان و شامل ۹ پروژه است.