مراسم گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر در پارسیان/ رئیس جمهور‌ منتخب باید عدالت خواه و ضد فساد باشد

مراسم گرامیداشت سوم خرداد(سالروز آزادسازی خرمشهر) با حضور مسئولین، مردم و جانباز دفاع مقدس در حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام بارانی، امام جمعه پارسیان در این مراسم با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: فتح خرمشهر، نماد یاری و مدد الهی است،این فتح عظیم را نباید فرانوش‌کنیم، دشمن با همه نفرات و پشتیبانی های خود آمده بود و دنیا دید که یک ملت با دست خالی اما روحیه ای جهادی چگونه در این میدان پیروز شد.

 

امام جمعه پارسیان،  با بیان اینکه یکی از این خرمشهر ها در پایان خرداد داریم، تصریح کرد: انتخابات عملیات بیت المقدس است، اگر بیت المقدسی شکل گرفت این گونه مقدمه را در همان فروردین ماه یعنی فتح المبین داشت، اگر انتخابات را بیت المقدس بدانیم یقینا یک دولت جوان حزب الهی فتح المبین خواهد بود.

 

وی، خطاب به ملت ایران، برای حضور پرشور در انتخابات، تاکید کرد: مردم با حضور ‌ پرشور خود یک انتخاب اصلح داشته باشند، آن معیارهایی که رهبر انقلاب مطرح می کنند را پیگیری و کسی را انتخاب کنند که خود را فدایی جمهوری اسلامی بداند، افراد نق‌نق زن قطعا نمی توانند ملت ایران را به سر منزل مقصود برسانند، افرادی که رفتار کودکانه قهر کردن دارند، نمی توانند این کشور را بسازند.

 

حجت الاسلام بارانی، افزود: رئیس جمهور‌ منتخب باید عدالت خواه و ضد فساد باشد.

 

در ادامه، محمد صابر جانباز دفاع مقدس، همرزم شهید سلیمانی و فرمانده گردان خط شکن حضرت ابوالفضل العباس(ع) استان بوشهر ‌نیز ضمن گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر، گفت: خرمشهر با عملیات غرور آفرین الی بیت المقدس از‌ استکبار جهانی باز پس گرفته شد و صدام یک نیروی دست نشانده بود.

 

وی، با بیان اینکه در سال ۵۷، انقلاب ما که به پیروزی رسید ، تنها یک انقلاب بود، اظهار کرد: خرمشهر که آزاد شد یک پیروزی دیگر و برگ زرین دیگر بر این انقلاب بود واینکه امروز ما با این اقتدار با استراتژی راه قدس از کربلا می‌گذرد حرکت می کنیم قطعا همین خواهد بود.

 

جانباز محمد صابر، با اشاره به اینکه چرا استکبار امروز در برابر ایران می‌لرزد،‌ عنوان کرد: وعده خدا حق است، می‌دانیم که خون شهدا به پیروزی نهایی نزدیک است و عمر اسرائیل غاصب روبه پایان است.

 

در پایان این مراسم، از خانواده معظم شهدا و جهادگران و قرارگاههای برتر تحول محلات شهرستان تجلیل شد.